Vezetéstechnikai tréninget tartottak

Létrehozás dátuma:
Feltöltő szerv:
ORFK Kommunikációs Szolgálat

Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB) jóvoltából a zsámbéki Drivingcamp adott helyszínt a Győri Audi ETO KC csapatépítő tréningjének. A sok vidám pillanatot hozó programot követően a sportolók nagyon sok hasznos tapasztalat birtokában tértek vissza Győrbe. A közlekedésbiztonsági nap rengeteg gyakorlati tudással vértezte fel a résztvevőket, amelyeket a mindennapi közlekedés során tudnak majd hasznosítani.

A közlekedésbiztonság fontosságát és praktikus gyakorlati tudást adó eseményen a szervezők “játékos” módon igyekeztek bemutatni a küldöttség tagjainak, hogy ki-ki milyen sofőr, hogy is kell reagálni vezetés közben a nem várt helyzetekre, illetve azt is megtanulhatták, hogy veszélyhelyzetben mi a teendő.

A szervezők olyan programot állítottak össze, amely a csapatépítésen kívül hasznos lehet a mindennapi közlekedés során. A programok része volt egy vezetéstechnikai képzés is. Ezzel azt a célt tűzték ki, hogy felhívják a figyelmet a vezetéstechnikai tudás fontosságára. A pályán biztonságos körülmények között hogyan gyakorolhatóak azok a szituációk, amelyek közúton akár életveszélyesek is lehetnek. A biztonság tanulható. A tanpályán különböző generált közlekedési helyzeteket lehetett megtapasztalni, biztonságos körülmények között. A kihívással teli modulok egyszerre kínáltak szórakozást és fejlődési lehetőséget, hogy a vezetés élménnyé váljon mindenki számára.

A vezetéstechnikai tanpályán összesen négy helyszínen próbálhatták ki tudásukat a Győri Audi ETO KC kézilabdázói. A küldöttség tagjai négy hatfős csapatban versenyeztek, ezen belül három párba osztották őket, akik szintén megmérkőztek egymással. Egy technikás ügyességi pályán a párosok és a csapatok idejét is mérték a szervezők, ez az eredmény beleszámított a végső értékelésbe. Az úgynevezett rántópad modulon az instruktorok megmutatták a résztvevőknek, hogy nedves, csúszós útviszonyok közepette hogyan viselkedik a gépjárművük, illetve, hogy miként kell reagálni a váratlan helyzetekre. A körpálya modulon azt modellezték a sofőrök, hogy egy váratlan akadályt miként lehet biztonságosan kikerülni. A negyedik, úgynevezett statikus modulban közlekedésbiztonsági teszt kitöltése mellett ügyességi versenyen vettek részt a sportolók, ahol a nehezítést a különböző fokú alkoholos befolyásoltságot szimuláló szemüveg viselése jelentette.

<< Vissza az előző oldalra