Elütötte a kerékpárost

Létrehozás dátuma:
Feltöltő szerv:
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Rendőr-főkapitányság

Egy 24 éves dombóvári nő sérült meg a baleset során Győrben.

Személyi sérüléssel járó közúti közlekedési baleset történt Győrben a Vass Gereben utcában, 2018. október 30-án 19 óra 33 perckor. Egy 54 éves győri férfi közlekedett személygépkocsival a Vas Gereben utcán a 14-es számú főút felé. A két út kereszteződésében lévő forgalomirányító-jelzőlámpa tilos jelzése ellenére jobbra kanyarodott a Széchenyi híd irányába, melynek során a főútvonallal párhuzamosan kialakított kerékpárúton, a híd felől szabályosan érkező kerékpárnak ütközött. A biciklis az ütközés következtében az autó motorház tetejére, majd onnan az aszfaltra esett és megsérült. A mögötte kerekező hozzátartozója kerékpárját az úttestre fektetve a sérült segítségére sietett. Az autó vezetője a járműből szintén kiszállt, azonban a gépkocsit nem megfelelően rögzítette, így az az úttesten fekvő másik biciklire gurult. A baleset következtében megsérült 24 éves nőt a mentők kórházba vitték. A helyszínen intézkedő rendőrök a járművek vezetőivel szemben alkoholtesztert alkalmaztak, amely az autó sofőrjének esetében pozitív értéket mutatott, ezért a férfit további mintavételre előállították.

A baleset bekövetkezésének körülményeit a Győri Rendőrkapitányság vizsgálja.