Művészi kampány az ittas vezetés ellen

Létrehozás dátuma:
Feltöltő szerv:
Zsaru Magazin

Világszerte komoly gond az ittas vezetés. A Diageo az Attraction Látványszínházzal nemzetközi kampányt indított, melyhez az Országos Rendőr-főkapitányság Országos Balesetmegelőzési Bizottsága (ORFK-OBB) is csatlakozott. Ebben magyar művészekkel népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és azt, hogy soha ne vezessünk ittasan.

Hazánkban a KSH adatai alapján 2022-ben 14 748 személyi sérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-öt ittasan okoztak. A Diageo az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányt indított, melyben magyar művészekkel népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és azt, hogy soha ne vezessünk ittasan. Az együttműködés eredményeként egy lélegzetelállítóan szép film született az ittas vezetés életet megváltoztató, gyakran tragikus következményeiről. A Diageo, a világ vezető szeszesital-gyártó és -forgalmazó vállalata elkötelezett a pozitív alkoholfogyasztás népszerűsítése mellett. Számos kezdeményezést is indított világszerte, amelyek célja az emberek alkoholfogyasztási szokásainak megváltoztatása, a változás elősegítése. A most indult digitális kampány, amelyhez az ORFK-OBB is csatlakozott, már több mint 1 millió megtekintésnél tart a YouTube-on.

kampány

Ünnepeljük az életet, de legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen, ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van! – ezt üzeni a Diageo és az Attraction Látványszínház új kampányfilmje, amelyben az Attraction méltán híres művészei ismét bebizonyították tehetségüket, megindító és magával ragadó előadást nyújtanak. A Diageo a Britain’s Got Talent tehetségkutató versenyt 2013-ban megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve létrehozta legújabb digitális kampányát, amely a pozitív alkoholfogyasztást népszerűsíti, és az ittas vezetés ellen veszi fel a küzdelmet.

Az ORFK-OBB évek óta a társadalom közlekedés- és általános biztonsági tudatosságát szeretnék növelni különféle kezdeményezésekkel.

– Nagy örömmel tapasztaljuk, hogy az elmúlt évekbeli társadalmi együttműködéseink töretlenül futnak tovább, és a Diageo megtalálta a legkorszerűbb és leghatékonyabb módját, hogy felkeltse az érintettek figyelmét egy fontos közlekedési problémára – hangsúlyozta Berzai Zsolt alezredes, az ORFK-OBB főtitkára. – A továbbiakban is támogatjuk a nagy érzelmeket kiváltó kezdeményezés minél szélesebb körű terjesztését, hiszen tapasztalataink szerint a hasonló, érzelmekre ható kampányokkal érhető el a kívánt hatás ezen a területen.

– Együttműködésünk az Attractionnel egy lenyűgöző produkciót eredményezett, amely az érzékszerveken keresztül szólítja meg az embereket, és fontos üzenetet közvetít olyan univerzális nyelven, amelyet a világon mindenki megért: a művészetén – mondta Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója. – Úgy gondoljuk, ez a produkció rendkívül hatékony módja az ittas vezetés veszélyeire való felhívásnak. Bízom benne, hogy a film minél több emberhez eljut, és a kampány hozzájárul az ittas vezetés visszaszorításához.

– Örömmel fogadtuk a Diageo meghívását, hiszen ez olyan fontos téma, amely kihat a mindennapjainkra, és soha nem kaphat túl sok figyelmet – mondta Szűcs Zoltán, az Attraction alapítója-vezetője. – A produkció megalkotásakor kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a táncosok mozdulatai révén, a történetszálak vezetésével erős üzenetet közvetítsünk: az ittas vezetés következményeit és a helyes döntések lehetőségét.

A kampányfilm az alábbi linken tekinthető meg:

https://www.youtube.com/watch?v=cHv524z85y4

M. GY.

FOTÓ: DIAGEO

<< Vissza az előző oldalra