Hívásfogadó Központok

Az alábbiakban elérhető űrlapok segítségével lehetőség van egyrészt a nemzeti segélyhívószámokra és az európai segélyhívószámra érkezett hívások kezelésével összefüggésben panaszt vagy közérdekű bejelentést tenni, másrészt a segélyhívásokat kezelő hívásfogadó központok leendő munkatársai jelentkezést nyújthatnak be és a leendő valamint volt munkatársak tájékoztatást kérhetnek.

A hívásfogadó központok feladata a 104-es (jelenleg Budapest és Pest megye területéről kezdeményezett hívások kivételével), a 105-ös, a 107-es nemzeti segélyhívó számra, valamint a 112-es egységes európai segélyhívó számra érkező hívások fogadása és azok továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező készenléti és egyéb szervek felé.

Hivásfogadó központok személyügyi kérdései

Panaszok / közérdekű bejelentések

<< Vissza az előző oldalra