Online kampány gyerekeknek
Egy hónapos online közlekedésbiztonsági kampányt indított a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. gyermekek számára.
A legnépszerűbb videómegosztó oldalon megnézhető hat animációs kisfilm a gyalogos közlekedési szabályok, a láthatóság, a passzív biztonsági berendezések, a közlekedési táblák típusai, a kerékpáros közlekedés és a közösségi közlekedés, valamint a segítségnyújtás témaköreit járja körbe kicsiknek szóló hangnemben és vizuális feldolgozásban.
A biztonságos közlekedésre nevelést nem lehet elég korán kezdeni, hiszen a fiatal korosztály tagjai – akik eleinte gyalogosan vagy kerékpárral közlekednek – a különösen veszélyeztetett csoportba tartoznak. A HUMDA kiemelt célja a súlyos és halálos kimenetelű közlekedési balesetek számának radikális csökkentése, ezért a korosztályi jellemzőknek megfelelő óvodai, általános iskolai szempontok alapján közlekedésbiztonsági animációs kisfilmeket készített.
– A gyerekek a jövő közlekedői, így nem lehet elég korán kezdeni az edukációjukat. Kommunikációs szempontból azt vizsgáltuk meg, hogy milyen formában érhetjük el őket és a szüleiket, nagyszüleiket a leghatékonyabban. Az animáció egy örök megoldás, amely megfelelő formában és minőségben hosszútávon mindenki hasznára válhat – emelte ki Lázár László, az ügynökség kommunikációs vezetője.
Az animációs kisfilmek ezen a linken érhetők el:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLHZSeSdgyZlxKyQC58VxlYdOjNvQEr3rq