Karbantartással kapcsolatos információk

Megtévesztő honlap

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál)

Megtévesztő honlap

Figyelem!

Adathalász csalók a Rendőrség nevével visszaélve, a közigazgatási bírság ellenőrzési felületén keresztül próbálnak bankkártya adatokat megszerezni, és valótlan befizetés kezdeményezésére hívják fel hatóságunk nevében az érintetteket.

A személyes és banki adataik védelme érdekében fontos, hogy a rendőrség e-ügyintézési portáljának elérése kizárólag a https://ugyintezes.police.hu/ honlapcím beírásával történjen.

Kérjük, hogy az alábbi elérési útvonal megnyitásától, azon bármely adatuk megadásától, valamint fizetési folyamat kezdeményezésétől tartózkodjanak!

https://hu-birsag.net

Tájékoztatjuk továbbá, hogy az eseménnyel kapcsolatos további szükséges intézkedések megtételére intézkedtünk!

Az együttműködést köszönjük!

Korlátozott működőképesség a Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok)

Korlátozott működőképesség a Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

 

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy üzemzavar miatt 2024. április 09. (kedd) 08 óra 00 perctől a Rendőrség Ügyintézési Portálon található elektronikus űrlapok elérésében, valamint az űrlapkitöltő funkció elindításában és kitöltésében korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az üzemzavar okának azonosítása folyamatban van, a hiba várható elhárítása jelenleg nem meghatározható.

 

Megértésüket köszönjük!

 

Üzemzavar elhárítva a Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy az űrlapkitöltő rendszer működésében fennálló üzemzavar elhárítása 2024 április 11-én 08:58 perckor megtörtént.

Megértésüket köszönjük!

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében 2024. április 03-án (szerda) 12 óra 00 perctől korlátozott működőképességet eredményező üzemzavar áll fenn, amelynek következtében az elektronikus küldemények küldése, fogadása és feldolgozása esetenként akadályozott.

A küldeményforgalmat befolyásoló üzemzavar okának azonosítása folyamatban van, a hiba várható elhárítása jelenleg nem meghatározható.

 

Megértésüket köszönjük!

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. március 23-án (szombat) 09:00 óra és 17:00 óra között a Rendőrség hivatali tárhelyéhez kapcsolódó szolgáltatások tervezett karbantartása miatt a küldemények küldésében és fogadásában átmeneti szolgáltatáskiesés lesz tapasztalható.

 

A Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények feldolgozása csak a karbantartással érintett időszakot követően kezdődik meg.

 

A beavatkozás kezdete:

2024. március 23. (szombat) 09:00 óra

A beavatkozás várható vége:

2024. március 23. (szombat) 17:00 óra

 

Megértésüket köszönjük!                  

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szünetelésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2024. március 23-án (szombat) 00:00 óra és 05:15 óra között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy 2024. március 20-án (szerda) 8 órától egyes esetekben a Rendőrség Ügyintézési Portál űrlapkitöltő rendszere funkciójának korlátozott működőképessége tapasztalható az aláírásra visszavezetett dokumentum hitelesítés központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás meghívásakor, amelynek következtében az elektronikus küldemények elektronikus aláírással ellátása – és ennek hiányában a benyújtás – akadályba ütközik.

Az űrlapkitöltő rendszer működésében fennálló üzemzavar elhárítása 2024. március 20-én 15 óra 37 perckor megtörtént.

Megértésüket köszönjük!

Tervezett rendszerkarbantartás

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. március 1. (péntek) 22:00 óra és március 2. (szombat) 05:00 óra közötti időszakban a Rendőrség Ügyintézési Portálja (http://ugyintezes.police.hu) és funkciói esetében korlátozott működőképességét, szolgáltatás csökkenést, vagy kiesést tapasztalhatnak.

Megértésüket köszönjük!

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. február 12-én (hétfőn) 21:00 óra és 23:59 óra között a Rendőrség Ügyintézési Portálja (http://ugyintezes.police.hu) és funkciói esetében korlátozott működőképességet, szolgáltatás csökkenést, vagy kiesést tapasztalhatnak.

Megértésüket köszönjük!

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. február 10-én (szombat) 09:00 óra és 12:00 óra között a Rendőrség hivatali tárhelyéhez kapcsolódó szolgáltatások tervezett karbantartása miatt a küldemények küldésében és fogadásában átmeneti szolgáltatáskiesés lesz tapasztalható.

 

A Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények feldolgozása csak a karbantartással érintett időszakot követően kezdődik meg.

 

A beavatkozás kezdete:

2024. február 10. (szombat) 09:00 óra

A beavatkozás várható vége:

2024. február 10. (szombat) 12:00 óra

 

Megértésüket köszönjük!