Karbantartással kapcsolatos információk

Tájékoztatás eszközcserével járó tervezett karbantartásáról

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

 

Tájékoztatjuk, hogy a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. eszközcserével járó tervezett karbantartást hajt végre, amely miatt a Rendőrséghez kapcsolódó küldeményforgalom (be- és kimenő ág) és telefonvonalak működésében esetenként korlátozott működőképességet vagy szolgáltatáskiesést tapasztalatnak.

 

A karbantartás kezdete:     2024. december 13. 02:00 óra

A karbantartás vége:           2024. december 13. 06:00 óra

 

Érintett szolgáltatások:

  • telefonvonalak (ESR-112 rendszert nem érintő),
  • az elektronikus küldemények feldolgozása és küldése, valamint
  • a Rendőrség hivatali kapujára továbbított küldemények rendőrségi ügyviteli rendszerbe történő bedolgozása esetenként akadályozott.

 

Megértésüket köszönjük!

Tervezett üzemszünet a Tatai Rendőrkapitányság elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. 2024. november 27-én és 2024 december 04-én 08 óra 00 perc és 16 óra 00 perc között áramszünettel járó karbantartást végez, ezért a Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság alárendeltségébe tartozó Tatai Rendőrkapitányságon az elektronikus kapcsolattartás a teljes munkaidőben szünetelni fog.

 

A karbantartás kezdete:      2024. november 27. 08:00 óra

A karbantartás vége:           2024. november 27. 16:00 óra

 

és

 

A karbantartás kezdete:      2024. december 04. 08:00 óra

A karbantartás vége:           2024. december 04. 16:00 óra

 

 

Érintett szolgáltatások (Tatai Rendőrkapitányság vonatkozásában):

  • Hivatali tárhelyről küldemények küldése
  • Hivatali tárhelyre érkező küldemények feldolgozása

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság Tatai Rendőrkapitányság általi feldolgozása csak az érintett időszakot követően kezdődik meg.

 

Megértésüket köszönjük!

Tervezett üzemszünet a Tatai Rendőrkapitányság elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. 2024. november 27-én és 2024 december 04-én 08 óra 00 perc és 16 óra 00 perc között áramszünettel járó karbantartást végez, ezért a Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság alárendeltségébe tartozó Tatai Rendőrkapitányságon az elektronikus kapcsolattartás a teljes munkaidőben szünetelni fog.

 

A karbantartás kezdete:      2024. november 27. 08:00 óra

A karbantartás vége:           2024. november 27. 16:00 óra

 

és

 

A karbantartás kezdete:      2024. december 04. 08:00 óra

A karbantartás vége:           2024. december 04. 16:00 óra

 

 

Érintett szolgáltatások (Tatai Rendőrkapitányság vonatkozásában):

  • Hivatali tárhelyről küldemények küldése
  • Hivatali tárhelyre érkező küldemények feldolgozása

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság Tatai Rendőrkapitányság általi feldolgozása csak az érintett időszakot követően kezdődik meg.

 

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2024. november 27-én (szerdán) 00 óra 15 perc és 01 óra 45 perc között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: ugyintezes.police.hu (inNOVA portál), On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok), e-Papír űrlapok befogadása, Police.hu (rendőrség honlapja), Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése, Informatikai együttműködést biztosító szolgáltatások

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. november 22-én (péntek) 02 óra 00 perc és 04 óra 00 perc között Rendőrség által biztosított elektronikus ügyintézés és ügyviteli rendszer funkciói esetében korlátozott működőképességet, szolgáltatás csökkenést, vagy kiesést tapasztalhatnak.

Érintett szolgáltatások:

  • a Rendőrség hivatalos honlapja (police.hu, ugyintezes.police.hu, adatvedelem.police.hu, ugyfelszolgalat.police.hu)
  • Hivatali tárhelyre küldemények, fogadása, küldése
  • Informatikai együttműködést biztosító szolgáltatások.

 

Megértésüket köszönjük!

Tervezett üzemszünet a Dorogi Rendőrkapitányság elektronikus ügyintézésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Hivatali tárhelyre küldemények fogadása, küldése

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. 2024. november 14-én áramszünettel járó karbantartást végez, ezért a Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság alárendeltségébe tartozó Dorogi Rendőrkapitányságon az elektronikus kapcsolattartás a teljes munkaidőben szünetelni fog.

A karbantartás kezdete:      2024. november 14. 08:00 óra

A karbantartás vége:           2024. november 14. 16:00 óra

 

Érintett szolgáltatások (Dorogi Rendőrkapitányság vonatkozásában):   

  • Hivatali tárhelyről küldemények küldése
  • Hivatali tárhelyre érkező küldemények feldolgozása

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitányság Dorogi Rendőrkapitányság általi feldolgozása csak az érintett időszakot követően kezdődik meg.

 

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2024. november 07-én (csütörtökön) 00 óra 45 perc és 01 óra 45 perc között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása

  • 2024. október 21-én (hétfőn) 00 óra 00 perc és 03 óra 15 perc között és
  • 2024. október 24-én (csütörtökön) 00 óra 45 perc és 05 óra 15 perc között

tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szüneteléséről

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása

  • 2024. október 21-én (hétfőn) 00 óra 00 perc és 03 óra 15 perc között és
  • 2024. október 24-én (csütörtökön) 00 óra 45 perc és 05 óra 15 perc között

tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

 

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Üzemzavar Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

Leállás kezdete:
Leállás vége:
Érintett szolgáltatások: On-line űrlapkitöltés és benyújtás (inNOVA űrlapok)

Tisztelt Felhasználók!

 

Tájékoztatjuk, hogy üzemzavar miatt 2024. augusztus 2-án (péntek) 08 óra 53 perctől a Rendőrség Ügyintézési Portálon található elektronikus űrlapok elérésében korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

 

Az IdomSoft Zrt. tájékoztatása alapján az üzemzavar okának azonosítása folyamatban van, a hiba várható elhárítása jelenleg még nem meghatározható.

 

Megértésüket köszönjük!

 

 

A hiba okának azonosítását követően a hibajelenség elhárítása 2024. augusztus 2-án (péntek) 11 óra 57 perckor megtörtént, az űrlapok újra elérhetők a honlapon.

 

 

Felhívjuk figyelmüket!

 

A 2024. július 31-én közzétett egyes űrlapok Google Chrome böngészővel történő megnyitása során esetenként (nem megfelelő képi megjelenítés miatt) tapasztalható űrlapkitöltési akadály továbbra in fennáll! Ez az esetben a korlátozott működőképesség elhárításáig javasoljuk alternatív böngészők (Microsoft Edge, Mozilla Firefox) alkalmazását.